Sidan innehåller annonslänkar
Nine Yards

Nine Yards Go Loud Volume Shampoo 300 ml

Begränsat antal - Lagerstatus
Visa prisuppgifter

Läs mer och köp

Volymfrämjande schampo med en mild sulfatfri rengöring. Återfuktar ditt hår och din hårbotten lätt och adderar fyllighet med hjälp av veteprotein. Perfekt för fint, tunt, och platt hår i behov av effektiv rengöring utan att tynga ned håret. Applicera i vått hår och massera in i hela håret. Skölj noggrant och upprepa vid behov.300ml
Nine Yards Go Loud Volume Shampoo 300 ml


Jämför produkt Nine Yards Go Loud Volume Shampoo 300 ml online innan du handlar. Det kan vara värt att undersöka och se vilka återförsäljare som möjligtvis har pressat priset och kanske erbjuder en rabatt på just din vara. Vi har samlat nödvändig information om produkten Nine Yards Go Loud Volume Shampoo 300 ml i kategorin Shampoo här hos oss.

Kategori: Shampoo
Artikelnummer: 2609-109-0300
Visa fler

Från kunskapsbanken

Nine

Nine kan syfta på: Nine (film) – en amerikansk/italiensk musikalfilm från 2009 Nine (musikgrupp) – ett hardcore/metal-band som grundades 1994 i Linköping Nine (musikalbum) – ett album av Fairport Convention Nine (musikal) – en Broadway-musikal The Nine – en amerikansk TV-serie från 2006

Go

GO, Go eller go kan avse: Go (brädspel) – ett strategiskt brädspel för två spelare Go (musikgrupp) – en supergrupp som skapades 1976 Go (programspråk) – ett programmeringsspråk ursprungligen utvecklat på Google Inc Go (roman) – den första Beat romanen, av John Clellon Holmes Go! – ett musikalbum från 1962 av den amerikanska jazzsaxofonisten Dexter Gordon Go! (Ny Generation) – en ekumenisk konferens som anordnas av ungdomsorganisationen Ny Generation GO-regionen – en informell region i Sverige och Norge, vilken utgörs av Oslo, Akershus, Østfold, Storgöteborg och Västra Götalandsregionen (Göteborg och Oslosamarbetet) GO (sporthandelskedja) – en sporthandelskedja i Stockholm

Cloud

Cloud är ett pusselspel från 2005 utvecklat av studenter från University of Southern California. De påbörjade utvecklingen av spelet i januari 2005 när de fick ett bidrag på 20 000 dollar och det släpptes för fri nedladdning i oktober samma år. I juli 2006 hade webbplatsen som tillhandahöll spelet besökts sex miljoner gånger och det hade laddats ned 600 000 gånger. Spelet kretsar kring en sovande pojke i en sjukhussäng som drömmer att han flyger. Spelaren iklär sig rollen som pojken och flyger runt i en drömlik värld, där spelupplägget kretsar kring interaktion med moln för att därigenom lösa olika pussel. Konceptet är delvis baserat på speldesignern Jenova Chens barndom. Som pojke låg han ofta på sjukhus till följd av astma och brukade dagdrömma sig bort när han var ensam i sitt rum. Cloud vann Student Showcase Award vid Independent Games Festival 2006. Spelet togs emot väl av recensenter som berömde dess visuella stil, musik och avkopplande stämning. Chen och producenten Kellee Santiago grundade senare spelföretaget Thatgamecompany.

0

År 0 är ett årtal som enligt traditionell årtalsform inte existerar. År 1 e.Kr. enligt den Gregorianska kalendern följer direkt efter år 1 f.Kr.. Enligt ISO-standarden för datum- och tidsangivelser (ISO 8601) som även tillåter negativa årtal, finns dock år 0000 som motsvarar det år som traditionellt betecknas år 1 f.Kr, och år -1 betecknar år 2 f.Kr. Astronomer har länge använt detta sätt att räkna årtal på, så ISO-8601-åren kallas ibland astronomiska årtal; dock brukar astronomerna hoppa över de inledande nollorna och bara använda så många siffror som behövs. Ett förslag till kalenderreform som tillkommit av andra skäl är Holocen-eran (HE). HE följer ISO:s standard genom att lägga 10 000 år till den traditionella årtalsformen. Följande tidsaxel visar på frånvaron av år 0. Varje ruta är ett år, gränslinjen mellan rutorna är nyåret. Mellan ruta [1 f.Kr.] och [1 e.Kr.] finns alltså inget år. Frånvaron av år 0 innebär bland annat att man måste tänka sig för om man vill fira ett jubileum av en äldre historisk händelse. Den som exempelvis ville fira 2 500-årsjubileet av slaget vid Marathon, år 490 f.Kr. kunde då inte göra det år 2010, utan först år 2011. Detta framgår tydligt om man i stället daterar slaget enligt ISO-standarden; då inföll det nämligen år -0489. En förklaring till varför år noll inte funnits i traditionell årsräkning är att årtal från början är ordningstal: det första året efter Jesus födelse, det andra året ..., och så vidare. Man kan jämföra med hur den svenska kungalängden numreras, exempelvis Gustav den förste, Gustav den andre; så kommer man så småningom till Gustaf V och Gustaf VI. Man säger inte att Gustav Vasa var Gustav den nollte, eller att den trettioförsta december följs av den nollte januari. Även månader och dagar i datum är ordningstal, till skillnad från vanliga klockslag där i stället passerat antal enheter anges.