Sidan innehåller annonslänkar
BaByliss

BaByliss PRO Precision V-BLADE clipper

Begränsat antal - Lagerstatus
Visa prisuppgifter

Läs mer och köp

BaBylissPRO ™ V-Blade Clipper är precisionshärdade japanska stålblad som har en unik superskarp V-skärvinkel för smidig och enkel klippning. Detta tillsammans med en högeffektiv motor med lång livslängd och topprestanda gör den till det ultimata verktyget inom hårklippning. Med ett ergonomiskt utformat grepp är FX685E lätt att använda på tjockt, tunt, vått eller torrt hår. Den har en 5-läges taper control och 4 distanskamar (3mm, 6mm, 10mm and 13mm). Levereras också med olja och rengöringsborste.
BaByliss PRO Precision V-BLADE clipper


Beställ BaByliss PRO Precision V-BLADE clipper på nätet redan idag. Jämför produter på nätet innan köpet så kan man spara mycket pengar och även få eventuell rabatt. Här har vi samlat mer information om produkten BaByliss PRO Precision V-BLADE clipper inom kategorin Klippmaskin.

Kategori: Klippmaskin
Artikelnummer: 1001-A23-0000

Från kunskapsbanken

Pro

Pro eller PRO kan vara en förkortning för: Pro – en aminosyra, se Prolin PRO – en svensk, partipolitiskt obunden intresseorganisation för pensionärer, se Pensionärernas riksorganisation Pro – särskiljer dem som utövar något yrkesmässigt från dem som utövar samma sak som hobby, se Professionalism Golfpro – en licensierad golfinstruktör Pro- – ett prefix

Clipper

Clipper kan syfta på: Clipper – en långräckvidd flygbåt, se Boeing 314 Clipper (Pan American World Airways) – individnamn på flygplan för Pan American World Airways 1931-1946 Columbus Clippers – en professionell basebollklubb i Columbus i Ohio i USA Los Angeles Clippers – en amerikansk basketorganisation Packard Clipper – en kaross från Packard Royal Clipper – en femmastad fullriggare byggd 2000 Spartan Clipper – ett engelskt privatflygplan Star Clipper – ett norskt, liberiaregistrerat bulkfartyg

Philips

Koninklijke Philips N.V., (Royal Philips of the Netherlands), (NYSE: PHG, AEX: PHI) är en av världens största elektroniktillverkare med en försäljning på 25,4 miljarder euro år 2010. Huvudkontoret ligger i Amsterdam och företaget hade 2021 cirka 80 000 anställda i omkring 100 länder. Varumärkeslöftet är ”Sense and Simplicity”. Philips bestod tidigare av tre sektorer: Consumer Lifestyle, Philips Lighting och Philips Healthcare. Bolaget har under 2010-talet gått igenom en omvandling där traditionella verksamhetsområden (bland annat ljuskällor, TV-apparater, hushållsprodukter) lämnats för att fokusera på hälsoteknik. Varumärket finns fortsatt på hushållsprodukter etc. men används på licens av andra tillverkare.