Sidan innehåller annonslänkar
Wahl

Wahl Lithium Pro Black Edition

Begränsat antal - Lagerstatus
Visa prisuppgifter

Läs mer och köp

Laddbar Hårklippare med High Performance Lithiumbatteri, LED Indikator, precisionsslipade och självslipande skärblad tillverkade i Europa och kraftfull professionell motor - samma höga kvalitet som frisörens klippare. Skäret är sköljbart och har inbyggd längdjustering för maximal flexibilitet, du hittar enkelt den klipplängd som passar just dig. Skäret är tvättbart och kan regöras under rinnande vatten. Den har 100 minuters drifttid plus snabbladdning på 1 minut och kan också användas med nätdrift. Totalt 6 st förhöjningskammar på 3, 6, 9, 13, 19, och 25 mm. Black Edition Li Pro klipper på endast 1 mm utan distanskam. Hårklipparen levereras även med laddare, Etui, Rengöringsborste och olja för att hålla bladen i toppskick.
Wahl Lithium Pro Black Edition


Beställ Wahl Lithium Pro Black Edition på nätet redan idag. Jämför produter på nätet innan köpet så kan man spara mycket pengar och även få eventuell rabatt. Här har vi samlat mer information om produkten Wahl Lithium Pro Black Edition inom kategorin Klippmaskin.

Kategori: Klippmaskin
Artikelnummer: 1678-156-0000

Från kunskapsbanken

Pro

Pro eller PRO kan vara en förkortning för: Pro – en aminosyra, se Prolin PRO – en svensk, partipolitiskt obunden intresseorganisation för pensionärer, se Pensionärernas riksorganisation Pro – särskiljer dem som utövar något yrkesmässigt från dem som utövar samma sak som hobby, se Professionalism Golfpro – en licensierad golfinstruktör Pro- – ett prefix

Black

Black kan syfta på: Black (hästfärg) – en hästfärg Familjen Black – familj från Harry Potter-världen Sensation Black – ett dansevenemang Black – HTML-färgnamn på färgen svart Black – artistnamnet för den brittiske musikern Colin Vearncombe

Philips

Koninklijke Philips N.V., (Royal Philips of the Netherlands), (NYSE: PHG, AEX: PHI) är en av världens största elektroniktillverkare med en försäljning på 25,4 miljarder euro år 2010. Huvudkontoret ligger i Amsterdam och företaget hade 2021 cirka 80 000 anställda i omkring 100 länder. Varumärkeslöftet är ”Sense and Simplicity”. Philips bestod tidigare av tre sektorer: Consumer Lifestyle, Philips Lighting och Philips Healthcare. Bolaget har under 2010-talet gått igenom en omvandling där traditionella verksamhetsområden (bland annat ljuskällor, TV-apparater, hushållsprodukter) lämnats för att fokusera på hälsoteknik. Varumärket finns fortsatt på hushållsprodukter etc. men används på licens av andra tillverkare.