Sidan innehåller annonslänkar
Remington

Remington Öron-, Ögonbryns- och Nästrimmer

Begränsat antal - Lagerstatus
Visa prisuppgifter

Läs mer och köp

Detta groomingkit är fyllt med alla de nödvändiga verktygen du behöver för att kunna grooma dig själv till perfektion.Om oönskat hår inte är för dig så är Remington NE3455 Nano Nose & Ear Trimmer här för att hjälpa till. Nu kan du snabbt och enkelt ta bort ovälkomna hår från näsa och öron och få en mer exakt trimningsupplevelse.Den kommer med en mängd olika tillbehör och kommer garanterat uppfylla dina krav på hårborttagning. Ett roterande trimmerhuvud för näs- och öronhår och även 2 st vertikala tillbehörskammar för trimning av andra känsliga områden så som ögonbrynen.Den vertikala trimmern har Nanosilver anti-mikrobiellt hölje som stöter bort bakterier och hämmar deras celltillväxt vilket minskar sannolikheten för hudirritationer.Anti-Mikrobiellt Nanosilver hölje på det vertikala trimmerhuvudetDubbelsidig, vertikal trimmer som är enkel att rengöraSmidigt resefodralComfortTrim-teknik - säker och enkel användningPincettSaxNagelfil & Klippare2 Vertikala tillbehörskammarGår att använda i duschenUpphängningsögla för enkel förvaringBatteridriven 1 x AA (ingår) 
Remington Öron-, Ögonbryns- och Nästrimmer


Jämför produkt Remington Öron-, Ögonbryns- och Nästrimmer online innan du handlar. Det kan vara värt att undersöka och se vilka återförsäljare som möjligtvis har pressat priset och kanske erbjuder en rabatt på just din vara. Vi har samlat nödvändig information om produkten Remington Öron-, Ögonbryns- och Nästrimmer i kategorin Trimmer här hos oss.

Kategori: Trimmer
Artikelnummer: 1558-290-0000

Från kunskapsbanken

Remington

Remington Arms är en amerikansk tillverkare av symaskiner, skrivmaskiner och skjutvapen.

Philips

Koninklijke Philips N.V., (Royal Philips of the Netherlands), (NYSE: PHG, AEX: PHI) är en av världens största elektroniktillverkare med en försäljning på 25,4 miljarder euro år 2010. Huvudkontoret ligger i Amsterdam och företaget hade 2021 cirka 80 000 anställda i omkring 100 länder. Varumärkeslöftet är ”Sense and Simplicity”. Philips bestod tidigare av tre sektorer: Consumer Lifestyle, Philips Lighting och Philips Healthcare. Bolaget har under 2010-talet gått igenom en omvandling där traditionella verksamhetsområden (bland annat ljuskällor, TV-apparater, hushållsprodukter) lämnats för att fokusera på hälsoteknik. Varumärket finns fortsatt på hushållsprodukter etc. men används på licens av andra tillverkare.